Val beter op met onderscheidende
buitenreclame.
Als ondernemer wil je graag gezien worden.
Dat doe je door onderscheidend te zijn:
in zowel
vormgeving, als positionering.
Voor vormgeving kun je denken aan divers
buitenmeubilair: zoals je pand en ruimte daaromheen,
je auto’s of wagenpark.
Signage
Een verzamelnaam voor allerlei middelen waarop we je reclameboodschap of logo kunnen communiceren. Zowel in interieur als buiten. Opvallend. Zodat je beter zichtbaar bent en beter gevonden wordt.
Digital signage
Met digitale reclameborden kun je informatie verstrekken aan je bezoekers.
Ook voor commercieel gebruik: b.v. op plaatsen met veel traffic de aandacht vragen voor je merk of voor een bepaalde actie.
Voorbeelden hiervan zijn: narrowcasting indoor en in etalages, reclamezuilen bij gemeentegrenzen, bewegende reclameborden in supermarkten.
Belettering
Of het nu om een naambordje gaat, of om je wagenpark. Gevelreclame of bedrijfsfiets. Spandoek of interieurprint. Je geeft met belettering je corporate identity vorm.
Ook je interieur (kleurkeuze, materialen, meubels) en locatie zijn van invloed op de manier waarop jouw droomklant tegen je bedrijf of product, je merk aankijkt.
Buitenreclame
Denk ook eens aan buitenreclame voor je campagnes:
tegenwoordig het enige echte massa medium voor een relatief kleiner budget.
Two-signs (reclame om lantaarnpalen), lichtbakken (lantaarnpalen), abri’s, mupi’s, billboards, peperbussen, mega boards…
Signage:
buitenreclame, stoepborden, posters, banners, steigerframes, (gevel)belettering & vlaggen
LAAT JE INSPIREREN
Meer ReclameSjef
Alle getoonde werken zijn auteursrechtelijk beschermd / © 2022 – de ReclameSjef / Met liefde bereid in de keuken van de ReclameSjef