Fit4lady is een moderne sportschool voor vrouwen en werkt met een 30 minuten-circuit waarin kracht- en conditietraining wordt afgewisseld.
Toen de franchiseneemsters van Fit4lady om een frisse wind vroegen, heeft de ReclameSjef het logo onder handen genomen en een restyle gemaakt. Omdat de Fit4lady clubs inmiddels al een stevige naambekendheid hadden opgebouwd, hebben we ervoor gekozen om de verandering niet al te groot te maken. De beide logo’s kunnen namelijk nu naast elkaar gebruikt worden. Zo worden de onderneemsters niet onnodig op kosten gejaagd. Ook in dat stuk denkt de ReclameSjef mee.
Het nieuwe logo is wat stoerder en strakker met een feminine touch. Het paars en limegroen hebben we juist behouden. Paars staat voor luxe, diepgang en exclusiviteit. Het limegroen staat voor fris, jong, beweging en verjonging.
Bij het logo hebben we ook een nieuwe pay-off bedacht: slimmer sporten, extra energie. We laden deze pay-off in de uitingen online en offline door te laten zien wat het vrouwen oplevert om op deze slimmer manier te gaan sporten.
De ReclameSjef heeft het creatieve concept bedacht en maakt voor Fit4lady alle offline uitingen en denkt mee over de marketingstrategie. Drie keer per jaar wordt er een instroomactie en bindingsactie bedacht en uitgewerkt.
Daarnaast is de ReclameSjef ook sparring partner voor de franchiseneemsters van Fit4lady en helpt de onderneemsters aan een betere zichtbaarheid en lokale/regionale marketingacties.
Meer ReclameSjef
Alle getoonde werken zijn auteursrechtelijk beschermd / © 2022 - de ReclameSjef / Met liefde bereid in de keuken van de ReclameSjef