Het rijke voedingssupplement levertraan kampt met een imago probleem: de smaak. Van oudsher ingeprent dat de smaak tranig is.
Inmiddels is de smaak door betere technische ontwikkelingen sterk verbeterd. Maar hoe zorg je dat mensen levertraan met alle gezonde eigenschappen die in deze tijd zo belangrijk zijn, weer gaan gebruiken?
De ReclameSjef heeft Lovitran® gepositioneerd als smaakversterker in de keuken. Zo zorg je dat de smaak van je gezonde gerecht rijker wordt en met een halve dessertlepel per persoon per dag kom je aan je dagelijks benodigde dosis Omega 3, Vitamine A en D3.
Deze positionering versterken we met een social media strategie. Hiervoor plaatsen we wekelijks een gezond recept dat te bekijken is op de website. Zo halen we traffic naar de website. Dit resulteerde in een hogere ranking op Google in de zoekresultaten.
De ReclameSjef heeft het creatieve concept bedacht en maakt voor Lovitran alle online en offline uitingen. Denkt mee over de marketingstrategie, verpakking en b-2-b marketing.
Meer ReclameSjef
Alle getoonde werken zijn auteursrechtelijk beschermd / © 2022 – de ReclameSjef / Met liefde bereid in de keuken van de ReclameSjef